В рамках місячника в Миропільській школі були проведені такі заходи:
Калейдоскоп загадок «Вгадай героя казки» для учнів 1-4 класів. Найкращим знавцем казок виявилася учениця 3 класу Каширська Олександра.
Для учнів старших(7-9класів) працювало Бібліокафе,де бібліотекар ознайомила з найцікавішими книгами шкільної бібліотеки( «Основна страва»),з пізнавальною літературою,яку учні можуть використати для рефератів,проектів , науково-дослідницьких робіт ( «Закуска»),та з найновішими книгами на патріотичну тематику,які нещодавно надійшли до шкільної бібліотеки («Десерт»).Кожен з учнів обрав собі «страву» за смаком.
Літературна Куча-печа .З учнями 2-5 класів було організовано змагання хто складе найцікавішу казку-навпаки до вже відомої народної казки. Ця робота дуже захопила дітей. Кожна пара презентувала свою казку. Казки вийшли напрочуд цікавими,та найвдалішою вийшла казка-навпаки у Вишнивецького Владислава та Деде Артема.
З учнями 5 класу здійснили віртуальну екскурсіюЧеркаською міською дитячою бібліотекою. «Мандруючи» її безкінечними відділами всі учні виявили бажання побувати реально в такій бібліотеці.
Провели моніторингове дослідження «Що читають наші діти?» Висновки невтішні. Читають учні 2-5 класів. Старші учні читають лише програмовий матеріал.
До 160-річчя з дня народження та 100-річчя з дня смерті Івана Яковича Франка організовано книжкову виставку «Наш Каменяр».Янишівська Анжеліка та Давидов Олександр написали реферати про життєвий та творчий шлях Івана Яковича Франка.
28 жовтня стартував читацький марафон для учнів 2-5 класів,який триватиме до березня місяця .За цей час учні повині прочитати якомога більше книжок з шкільної бібліотеки. В.березні буде обрано найактивніших(5)читачів,які будуть вести боротьбу за звання «Найкращий читач року»
Предметний тиждень інформатики проходив у вигляді змагань. Початкові і старші класи були поділені на дві команди «Розумні ноутбуки», «Мишки –програмишки»/ Заходи під час проведення предметного тижня були насиченими і різноманітними: екскурсія до комп’ютерного класу діти знайомилися з правилами в класі, грали в гру «Правила поводження в комп’ютерному класі», грали в інтелектуальну гру «Бобер», розгадували ребуси, кросворди, прислів’я програмістів, як вони звучать в оригіналі, відгадували загадки, складали вірші, пазли, конкурс «Склади малюнок», за допомогою пантоміми відгадувати пристрої комп’ютера, друкували тексти на швидкість, конкурс вітальної листівки. Діти з радістю приймали участь у конкурсах.али вірші, пазли, конкурс «Склади малюнок», за допомогою пантоміми відгадувати пристрої комп’ютера, друкували тексти на швидкість, конкурс вітальної листівки. Діти з радістю приймали участь у конкурсах.
|