17 січня 2018 р. Європейським парламентом та Радою Європейського Союзу було схвалено Рамкову програму оновлених ключових компетентностей для навчання протягом життя (ANNEX to the Proposal for a Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning, 2018). Єдиною компетентністю, назва якої не змінилася у порівнянні з попередньою редакцією-2006, є цифрова компетентність – Digital competence. Для сучасного учителя недостатньо володіти лише базовими технічними навичками у сфері інформаційно-комунікаційних технологій: сучасний вчитель повинен досягти вищого, а в ідеалі – експертного рівня цифрової компетентності. З метою підготовки педагогів у напрямку розвитку їхньої цифрової компетенції і працювала 04 квітня 2019 року творча лабораторія «Цифрова компетентність педагога Нової української школи». Учителів інформатики цього дня гостинно зустріла Військова СШ. Директор школи Максименко Н.В. та керівник зразкового шкільного музею Пшенічнікова В.С.ознайомили гостей з традиціями героїко-патріотичного виховання учнів у навчальному закладі.
Як сформувати пізнавальні інтереси учнів на уроках інформатики під час вивчення програмування? Учителем інформатики Військової СШ Максименко М.С. розроблені програми в середовищі Lazarus для учнів 8-9 класів, які насправді можуть зацікавити школярів, адже, виконавши ці коди, юні програмісти створять першу власну гру. Максим Сергійович поділився з педагогами власним досвідом на практичному занятті.
Соловей О.В., керівник РМО вчителів інформатики, учитель інформатики Олександропільського НВК провів майстер-клас з програмування на Python. Олександр Вікторович продемонстрував педагогам, як переконати учнів, що потужною і найперспективнішою мовою у Web-напрямі, можна легко і красиво оволодіти. Практичне заняття щодо використання онлайн сервісу Quizlet, як інноваційного інструменту сучасного вчителя для організації вивчення, перевірки, узагальнення знань, розвитку навичок командної роботи з використанням смартфонів учнів провела методист РМК Счастливцева М.А. Власним досвідом використання ВЕБ-КВЕСТ технології як засібом формування позитивної мотивації до навчання інформатики поділилася Ласлова Т.В., учитель інформатики Привільнянської СШ. |