Інститут
обдарованої дитини НАПН України провели І Всеукраїнський конкурс "Творчий учитель – обдарований
учень". Метою конкурсу є сприяння максимальному наближенню навчання
й виховання дітей в Україні до виявлення та розвитку задатків та здібностей
кожної дитини, формування інноваційної особистості, утвердження дитиноцентризму
в освіті, поширення досвіду творчо працюючих педагогів з виявлення та
педагогічного супроводу творчого, інтелектуального та фізичного розвитку учнів
засобами проектування моделей сучасних уроків, програм, проектів та виховних
заходів. Конкурсна робота Могильної Н. І. та Ремез І.В., вчителів
іноземної мови Солонянської СШ №1 перемогла у номінації "Навчальний проект
вчителя-предметника".
Конкурс проводився за номінаціями:
- авторські розвивальні уроки та системи уроків;
- авторські
навчальні та виховні програми;
- навчальні
проекти учителя – предметника;
- корекційно - розвивальні програми і проекти
соціально-психологічної служби;
-
навчально-виховні проекти навчального закладу (виховні, проекти класних
керівників/вихователів/кураторів, учнівського самоврядування тощо);
- сценарії відкритих виховних заходів,
тренінгів;
-
авторські програми та розробки занять для організації позакласної роботи
(гуртки, студії, факультативи, клуби по інтересах).
Журі оцінювало
надані роботи
за критеріями:
1) Відповідність змісту роботи зазначеній меті
і завданням – від 1 до 12 балів ;
2) Наявність чіткої структури роботи – від 1 до
12 балів;
3) Повнота та оригінальність розкриття змістовної частини – від 1 до 12
балів;
4) Ефективність застосування методів і прийомів
у досягненні кінцевого продукту (результативність) – від 1 до 12 балів.
На конкурс було надіслано
понад 3 000 робіт більш ніж 1700 учасниками з різних областей України.
Переглянувши роботи, журі відібрало 6 призових та 22 найкращі роботи в
номінаціях.
Роботи переможців конкурсу
рекомендуються до видання у практико-зорієнтованому збірнику Інституту
обдарованої дитини НАПН України та розміщуються на Всеукраїнському освітньому
порталі «Острів знань».
|